۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

استفاده از باسن و آلت دیوید بکام برای تبلیغ شورت


دیوید بکام با اندام فوق العاده اش قادر است زن ها را به یک دنیای دیگر ببرد، به ویژه حالا که او برای تبلیغ لباس زیر برند H&M لخت و فقط با یک شورت در خیابان ها می دود.
این ویدیوی تبلیغاتی پر از نماهای نزدیک از باسن و برآمدگی آلت او است و حتی در جایی از آن دیوید بکام شورت تنگ اش را از لای باسنش در می آورد!
کون دیوید بکام
جالب است بدانید که پس از پخش این ویدیو بسیاری این احتمال را مطرح کردند که نماهای نزدیک از آن باسن و برآمدگی بزرگ آلت تناسلی مربوط به خود دیوید بکام نیست و او از یک بدل استفاده کرده است اما بکام این شایعات را رد و اعلام کرد: "خیر، من باید بگویم که برآمدگی آلت مال خودم است و نماهای پشت نیز مال من هستند. من هم این چیزها را شنیده ام. می گویند از یک بدل برای باسن استفاده کرده ام، باید تصریح کنم که این باسن خودم است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر